1

Téma: Li-xx, schéma propojení článků 1s2p,,3s1s,,,výhody / nevýhody

V tomle jsem laik, a mnoho nových uživatelů také,

Jak je to mezi sebou propojené ?, obrázek propojení baterie.

Normální baterie je zapojena do série ( napětí baterie roste s počtem článků,proud neroste)

Paralerní zapojení článků ( baterie dává velký proud,ale sama se vybíjí do propojených článků,nutno mít možnost vypínat jednotlivé články)

A Li-xx zapojení je něco mezi tím ???

Share

Palec nahoru −1 Palec dolu

2

Re: Li-xx, schéma propojení článků 1s2p,,3s1s,,,výhody / nevýhody

LCT 751 napsal:

V tomle jsem laik, a mnoho nových uživatelů také,

Jak je to mezi sebou propojené ?, obrázek propojení baterie.

Normální baterie je zapojena do série ( napětí baterie roste s počtem článků,proud neroste)

Paralerní zapojení článků ( baterie dává velký proud,ale sama se vybíjí do propojených článků,nutno mít možnost vypínat jednotlivé články)

A Li-xx zapojení je něco mezi tím ???


Principy zapojení jsou stejný jako u normální baterie - paralelně nebo sériově.
Jen napětí článku je různé pro různé typy článků - Pb 2V, Ni-xx 1,2 V, Li-xxx 4,1V.
Výsledné napětí je pak dáno typem článků, jejich počtem a způsobem zapojení.
Toť v kostce vše.

MONAKO I, CARIBIC, RARACH, SC B2, SC B3, SMIT BISON
a potom už jenom letadla:
EXTRA 300S na 30ccm, FW 190 na 15ccm, SuperZoom na stříďák, ...... atd

Share

Palec nahoru Palec dolu

3

Re: Li-xx, schéma propojení článků 1s2p,,3s1s,,,výhody / nevýhody

K tomuto tématu zajímavý článek
Přechod na Li-Po
http://www.mojemodely.cz/clanky/prechod_na_lipo.htm

Céčka a vnitřní odpor Li-Po baterií
http://www.mojemodely.cz/clanky/caodpor.htm

Zistenie skutočných Céčok batérie bez špeciálnych prístrojov
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?sho … mp;idc=124

Share

Palec nahoru Palec dolu