1

Téma: Jak rozhýbat 70kg lodní model?

Zdravím všechny modélaře.
Jsem absolutní začátečník a řeším tento problém: mám 70kg model lodi a potřebuji, aby se pohybovala rychlostí maximálně do 7 km/h. Netradiční problém, vím. Byl bych rád, kdybyste mi poradili, jaký pohon a lodní šroub mám zvolit. Co tak tuším je fakt, že asi budu potřebovat střídavý motor, tím pádem i převodník, asi nějakou převodovku, regulátor otáček atd. Jestli někdo  máte s podobnou aplikací zkušenosti, prosím o podělení se s nimi.

Share

Palec nahoru Palec dolu

2

Re: Jak rozhýbat 70kg lodní model?

johny2603 napsal:

Jsem absolutní začátečník a řeším tento problém: mám 70kg model lodi a potřebuji, aby se pohybovala rychlostí maximálně do 7 km/h. Netradiční problém, vím. Byl bych rád, kdybyste mi poradili, jaký pohon a lodní šroub mám zvolit. Co tak tuším je fakt, že asi budu potřebovat střídavý motor, tím pádem i převodník, asi nějakou převodovku, regulátor otáček atd. Jestli někdo  máte s podobnou aplikací zkušenosti, prosím o podělení se s nimi.

Trochu podrobnější údaje by se hodily. Jinak 1-2 motory  12v z osobních aut.

A je To . . . .!

Share

Palec nahoru Palec dolu

3 Naposledy upravil: ladous (02-10-2013 09:53:06)

johny2603 napsal:

o jakou loď se jedná, v jakém měřítku, jaká je max velikost šroubů vzhledem k měřítku lodi atd... z tvého dotazu se nedá nic doporučit

http://unios.cmkos.cz/pics/smile.gif
NeJaToD team

Share

Palec nahoru Palec dolu

4

chtělo by to fotky .... osobně jsem rozhýbávl
al 25kg novgorod   2x 400 motorem s robe 30mm šrouby P a L  trojlist běžně z obchodu bez dalších specifikací a jezdilo to  tak akorát .... pak už jen 12kg rybaříka 2x střídák 28/30  1100ot/V a ten jezdí plně naložený 120m/min

Zkouším věci dělat jinak.I když si občas nas... do bot!

Share

Palec nahoru Palec dolu

5