1

Téma: Vhodná sestava elektroniky do kitu Caribic

Ahoj,
jsem nováček a vrhnul jsem se do víru lodiček. Veliké spoustě věcí nerozumím a to mě na tom láká asi nejvíc.

Chtěl bych začít s kitem Caribic. Popis je poněkud skoupý, 53 cm na délku a doporučený motorek řady 400. Rád bych vytvořil nějakou středně rychlou lodičku, ne příliš pomalou a taky ne s kavitací v každé zatáčce. Něco ve mě seplo a stejnosměrný motor jsem se rozhodl nahradit střídavým, pomocí tohoto příspěvku jsem si našel, že střídavý pomalý motor by mohl být RAY C2836/10 outrunner brushless motor (v příspěvku jsem vycucnul z bodu B motor A28XL: 890KV na 2s). Nebude to s plánovanou LiPo WHITE LINE 35C 2S 7,4 V, 4000 mAh moc pomalé?

Jako regulátor bude RAY R-20B střídavý regulátor 20A s BEC a na kormidlo jedno servo. S tím regulátorem předpokládám zpátečka půjde a BEC na jedno dvě serva nevadí. Servo je snad dostatečně silné (upraví mu přijímací modul vstupní napětí sám na požadovaných 3.8 - 6 V?)

Vysílač bych chtěl kupovat na několik modelů dopředu, proto jsem vyčetl Turnigy 9X. Bude stačit ten z HobbyKingu, nebo se vyplatí přidat ty tři stovky a koupit FlySky FSTh9X/B 2.4G? Akumulátor bych chtěl osadit doporučeným Rhino 2620mAh 3S. Pokud bych kupoval vysílač FlySky, mohli byste mi doporučit nějaký další akumulátor (z GiantSharku, nebo od Reicharda), abych nemusel platit ještě další poštovné? Samozřejmě, pokud to bude lepší volba, koupím z HK klidně i jen samotný akumulátor. To platí na všechny vámi doporučené díly.

A teď tvrdě do mě, rád si poslechnu názory zkušených smile

Edit: Jsou povolené maximáně tři odkazy, proto jsou jen u nejdůležitejších věcí, jinak bych je dal všude.

Share

Palec nahoru Palec dolu

2

Re: Vhodná sestava elektroniky do kitu Caribic

Ahoj,
doporučuju vyplnění bydliště - třeba někde v sousedství bydlí kolega a osobně se bavit je lepší, než přes DF :-)

Vyjádřím se jen k tomu, co vím - spekulace nechám stranou.