1

Téma: Předělávka lodě na RC - začátečník

Ahoj,
jsem začátečník a dovolím si Vás tu požádat o radu (rady)...
Pořídil jsem si loď - stáří asi tak 20 let, jezdila jen na 2 motorky a a točilo se kormidlem, chci to předělat na RC - vysílač + přijímač + serva mám, pouze řeším následující:
- jakým způsobem z lodě vyndat pouzdra na hřídele? hřídel mám totiž pouze jednu a stejnou jsem jinde nesehnal... viz foto zdea hřídel zde
- dále jaké mám použít motorky a vrtule? nepotřebuji žádný obrovský výkon, jen aby to jezdilo. Momentálně mám volný regulátor na střídavý motor, ale možná někde najdu i na stejnosměrný. Zapojení udělám jeden regulátor na 2 motory (jestli to bude fungovat...)

Loď chci zprovoznit jen na zkoušku, jestli mě to se synem bude bavit, proto nejdu do nákupu nové, nechci za to vyhazovat peníze.
Díky všem za rady.

Share

Palec nahoru Palec dolu

2

Re: Předělávka lodě na RC - začátečník

Jaký průměr má hřídel? Vypadá to na 4 mm. Drát o tomto průměru by neměl být problém. Jinak jdou stará pouzdra odvrtat kolem nich dírky a potom vyříznout nebo vylomit. Ale lepší je sehnat nové dráty, vyříznout závit .

A je To . . . .!

Share

Palec nahoru Palec dolu

3

Ahoj
Chtělo by to napsat něco více o lodi. Jaká je délka,šířka nebo přímo vložit fotku, pak se bude ohledně výbavy lépe radit.

Chybami se člověk učí, ale nesmí je opakovat.
Optimismus je pouze nedostatek informací.

Share

Palec nahoru Palec dolu

4

pouzdro vyndávám obvykle tak že vyčnívající konec rozpálím  plynovým hořákem(stačí i turbo zapalovač ale není to tak rychlé) a do rozpáleného pouzdra které začíná ze spoje s trupem kouřit  klepnu kladívkem přes špalík tvrdého dřeva , obvykle  se povede pouzdro uvolnit a kleštěma krouživým pohybem vytáhnout  problém muže být akorát barva na pouzdru ale ta se dá oškrábat  před vytažením.