1

Téma: Regulace účasti v mnoha týmech

Když pozoruji současné dění ohledně Branického soudku, tak si dovoluji pro příští roky navrhnout, zda by nebylo vhodné překlasifikovat současné startovné. Dnes se platí za účast v soutěži a všichni platí stejně, ač někdo startuje v každé kategorii a jiný třeba než v jedné.

Můj nápad spočívá v tom, že by se klasické startovné vztahovalo třeba jen na účast v jedné kategorii v maximálně 2 týmech a pokud by modelář hodlal startovat i v další kategorii, tak by třeba zaplatil startovné o 50 % vyšší - takový modelář si během soutěže daleko více zajezdí a navíc mu roste i šance na výhru.

Myslím, že tento systém by mohl být pro všechny ekonomicky únosný, pokud by se základní startovné třeba i o něco snížilo. Ve finále by se od všech soutěžících jistě vybrala obdobná suma, jako dnes.

A teď se do mně klidně pusťte, ale muselo to ven.

http://www.celysvet.cz/skin/smile/s6448.gifModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
                       S přátelským pozdravem ladous

2

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Je nenjedno řešení uplatňované ve všech ostatních soutěžích všech různých oborů - jedna kategorie = jedna účast daného soutěžícího a jeden model.... Ale to tu někteří neradi slyší...

Share

Palec nahoru Palec dolu

3

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Pánové mam pocit že jseteto dost špatně pochopili nejde o to že se jezdi v hodne teamech ale o to že čas neni nafukovací o penize nejde to si klidne připlatim

footy, Challenger, Springer - Sofia, Ruský dělový člun, hrouda laminátu :-)

4

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Mak napsal:

Pánové mam pocit že jseteto dost špatně pochopili nejde o to že se jezdi v hodne teamech ale o to že čas neni nafukovací o penize nejde to si klidne připlatim

Souhlasím s Tebou. Problém je vždy v čase a jak ho dokážeme využít.
Spíš se pokusíme vymyslet "mechanismus", který minimalizuje prostoje, které při soutěži vznikají.
K.

Keba - webmaster
http://www.tugtowing.cz

5

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Mak to napsal přesně - jde spíš o čas- v primáru jde o to, zajezdit si na pěkné trati a v sekundáru porazit Nejatod, vyšší cíle nemám.........:-) ,kdo jede v kolika teamech je ouplně buřt- je alespoň šance při ukroucení hřídele stoupnout si na bednu.....nereju, jen vyvolávám předstartovní stres,tlačení v krajině břišní, pálení žáhy a chuti někoho hodit do kapaliny.....

Optimismus je jen nedostatek informací...aneb zabij bobra, zachráníš strom....

Share

Palec nahoru Palec dolu

6

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Keba napsal:
Mak napsal:

Pánové mam pocit že jseteto dost špatně pochopili nejde o to že se jezdi v hodne teamech ale o to že čas neni nafukovací o penize nejde to si klidne připlatim

Souhlasím s Tebou. Problém je vždy v čase a jak ho dokážeme využít.
Spíš se pokusíme vymyslet "mechanismus", který minimalizuje prostoje, které při soutěži vznikají.
K.

Kebo, opravdu si myslíš že v situaci, kdy jsou zrušeny tréningy,  je fér když někdo si může projet trať víckrát a někdo jen jednou? Opravdu by mě zajímal Tvůj názor na toto.

Share

Palec nahoru Palec dolu

7

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Mak napsal:

Pánové mam pocit že jseteto dost špatně pochopili nejde o to že se jezdi v hodne teamech ale o to že čas neni nafukovací o penize nejde to si klidne připlatim

Tak by to šlo ještě posunout do dalšího levelu tím, že možnost připlatit si za účast v další kategorii by byla pouze za předpokladu dostatku času, jinak smolík. Zkrátka by se předem řeklo, že pokud se přihlásí 15 a více týmů, tak žádný placený nadstandart účasti by se nekonal, protože by na to nebyl čas. Bude-li týmů méně a chceš si více zajezdit, tak si můžeš připlatit...

http://www.celysvet.cz/skin/smile/s6448.gifModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
                       S přátelským pozdravem ladous

8

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Lado staviš pravidlo ktere je sice realne ale oničem neb tedka to probemy s časem nevyřeši a desim se celkme toho že pokud bude TT v telce i s reklamou na tuhle soutež bude se přiští rok zatracene řešit jinak nebot popularita asi dost stoupnejen ja vim o nekolika dalších lidech co stavi lode nebo dokonce už i testují a chteji jezdit TT pak se bude muset uvažovat podelmeho uplne v jine dymenzi

footy, Challenger, Springer - Sofia, Ruský dělový člun, hrouda laminátu :-)

9

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Mak napsal:

ja vim o nekolika dalších lidech co stavi lode nebo dokonce už i testují a chteji jezdit TT pak se bude muset uvažovat podelmeho uplne v jine dymenzi

Tak tím spíše se tedy bude muset přistoupit natrvalo k omezení startu jednoho člověka ve více týmech v rámci jedné kategorie a zapracovat to s předstihem do pravidel.

http://www.celysvet.cz/skin/smile/s6448.gifModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
                       S přátelským pozdravem ladous

10

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

ja si myslim že to bude nutne řašit na dalši ročnik tedka se odjede to co ma a pak až sebude ukazovat kdo se bude chtit přihlasit do celeho serialu pak bude nutne upravovat pravidla a myslim si že ta debata pak nabere realnej rozměr

footy, Challenger, Springer - Sofia, Ruský dělový člun, hrouda laminátu :-)

11

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

To přece říkám hned, že letošní ročník už zůstane takový, jak je, ale od dalšího je třeba to začít řešit. Jenže je problém, že pravidla se upraví během jednoho zasedání u Voraře a dostaneš je na talíř jako hotovou věc. Proto raději s předstihem vyvolávám diskuzi, aby si ti, kdož pravidla sepisují, mohli vzít k srdci i názory ostatních.

http://www.celysvet.cz/skin/smile/s6448.gifModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
                       S přátelským pozdravem ladous

12

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Tak koukám že jste správní občané EU na všechno pravidlo.
Z mého liberálního pohledu je to je řešení jednoduché. Kdo nestihne být ve stanoveném čase na startu má smůlu, a je jen jeho věcí jestli bude v jednom týmu nebo třeba v deseti.

13

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Jen zachovávejte paniku... big_smile

Obdobné téma řeším v práci 2 rok, protože se nám na naše sportovní hry hlásí tolik lidí, že to časově nestíháme. Ať jsme zkoušeli jakákoliv omezení, nikdy jsme neuspěli a vždy se přihlásilo více lidí než rok předtím.

Zatím jsme našli jen jedno řešení. Od příštího roku máme omezení v max počtu účastníků na jednu akci a kdo se dříve přihlídí jede...  Mě osobně se toto pravidlo nelíbí, ale je asi jediné možné jak to omezit.

I když bude pravidlo,  že jeden člověk v jedné kategorii může jet jen v 1 týmu tak za nějakou dobu bude stejně tolik zájemců, že se nevejdou ani tak... Časový problém je zatím jen u Bráníku, protože se jede jen 1 den, takže jedno z možných řešení by mohlo být ho prodloužit stejně jako ostatní soutěže...

PS: Romane neboj, my s nexem máme také jednoduché cíle = porazit LOVE big_smile

http://unios.cmkos.cz/pics/smile.gif
NeJaToD team

Share

Palec nahoru Palec dolu

14

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

ivvo napsal:

Jen zachovávejte paniku... big_smile

Obdobné téma řeším v práci 2 rok, protože se nám na naše sportovní hry hlásí tolik lidí, že to časově nestíháme. Ať jsme zkoušeli jakákoliv omezení, nikdy jsme neuspěli a vždy se přihlásilo více lidí než rok předtím.

Zatím jsme našli jen jedno řešení. Od příštího roku máme omezení v max počtu účastníků na jednu akci a kdo se dříve přihlídí jede...  Mě osobně se toto pravidlo nelíbí, ale je asi jediné možné jak to omezit.

I když bude pravidlo,  že jeden člověk v jedné kategorii může jet jen v 1 týmu tak za nějakou dobu bude stejně tolik zájemců, že se nevejdou ani tak... Časový problém je zatím jen u Bráníku, protože se jede jen 1 den, takže jedno z možných řešení by mohlo být ho prodloužit stejně jako ostatní soutěže...

PS: Romane neboj, my s nexem máme také jednoduché cíle = porazit LOVE big_smile

máš pravdu, jediné účinné , prostě limit účasti a pak smolík

Elektronická Sekretářka Nojby pro neznalé: JSEM MUŽ

Share

Palec nahoru Palec dolu

15

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Nojby napsal:
ivvo napsal:

Jen zachovávejte paniku... big_smile

Obdobné téma řeším v práci 2 rok, protože se nám na naše sportovní hry hlásí tolik lidí, že to časově nestíháme. Ať jsme zkoušeli jakákoliv omezení, nikdy jsme neuspěli a vždy se přihlásilo více lidí než rok předtím.

Zatím jsme našli jen jedno řešení. Od příštího roku máme omezení v max počtu účastníků na jednu akci a kdo se dříve přihlídí jede...  Mě osobně se toto pravidlo nelíbí, ale je asi jediné možné jak to omezit.

I když bude pravidlo,  že jeden člověk v jedné kategorii může jet jen v 1 týmu tak za nějakou dobu bude stejně tolik zájemců, že se nevejdou ani tak... Časový problém je zatím jen u Bráníku, protože se jede jen 1 den, takže jedno z možných řešení by mohlo být ho prodloužit stejně jako ostatní soutěže...

PS: Romane neboj, my s nexem máme také jednoduché cíle = porazit LOVE big_smile

máš pravdu, jediné účinné , prostě limit účasti a pak smolík

Dovolím si maličkou reakcičku

Sice chápu vocogo, ale takhle striktně - kdo se dříve zapíše = ten jede mi nepřipadá zrovna šťastné... a proč? protože se to zvrtne k tomu, že se budu přihlašovat na všecko... a pak mi to nevyjde a nepřijedu - a najednou bude na akci pět mančaftů, i když časově to bude stavěné na deset...

Spíš mě napadla jiná věc - možná kacířská - co tak po vzoru F1 kvalifikační jízdy - prostě krátká trať se dvěma - třema překážkama a na čas - po projetí všech stanovit pořadí a jede se hlavní soutěž... přitom je stále možnost, že ten, kdo v kvalifikaci neuspěl a zůstal (a to by nejspíš udělala většina, jelikož jde i o lidi) by mohl nastoupit v případě, že některý kvalifikovavší se tým odstoupí třeba pro technickou závadu (jo ukroucená hřídel a hned je pět mančaftů v pérdeli pane hrábě :-D)

Je to jen okamžitý nápad, tak prosím nekamenovat (a nebo jen přes SZ :-D)

A zase můžu vesele mlčet...

Tak pardi ahoj na nějaké soutěži :-)

MONAKO I, CARIBIC, RARACH, SC B2, SC B3, SMIT BISON
a potom už jenom letadla:
EXTRA 300S na 30ccm, FW 190 na 15ccm, SuperZoom na stříďák, ...... atd

Share

Palec nahoru Palec dolu

16

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

msob napsal:

Spíš mě napadla jiná věc - možná kacířská - co tak po vzoru F1 kvalifikační jízdy - prostě krátká trať se dvěma - třema překážkama a na čas - po projetí všech stanovit pořadí a jede se hlavní soutěž... přitom je stále možnost, že ten, kdo v kvalifikaci neuspěl a zůstal (a to by nejspíš udělala většina, jelikož jde i o lidi) by mohl nastoupit v případě, že některý kvalifikovavší se tým odstoupí třeba pro technickou závadu (jo ukroucená hřídel a hned je pět mančaftů v pérdeli pane hrábě :-D)

Myslíš jako jedno kolo pro všechny a druhé jen pro finalisty?

http://www.celysvet.cz/skin/smile/s6448.gifModře píšu v roli administrátora DF (od května 2010) a černě jako běžný uživatel.
                       S přátelským pozdravem ladous

17

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Řešením by mohly byt do budoucna dvě tratě (lehký x těžký), možná i něco pro tlačáky, Braník by na dva dny byl fajn. Stavím další lodě a chci s nima jezdit a regulace by mi dost omezovala, nemyslím si, že regulace je spásné řešení, regulovalo se víc jak 40 let a jak to dopadlo big_smile

nejhorší smrt, je smrt z vyděšení

Share

Palec nahoru Palec dolu

18

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Ladousu - ne jedno kolo pro všechny a druhé pro finalisty - měl jsem na mysli kvalifikaci - tedy samozřejmě jen v okamžiku překročení kritického počtu teamů...

dvě-tři překážky a zpět - počítají se body a čas, pravidlo o závadě neplatí = kdo nedojede nedojede

po odjetí kvalifikace z toho vypadne pořadí, kdo je přes kritický počet má smůlu - je náhradník :-)  přitom si ale zajel a měl postup ve svých rukou... a navíc pořád ještě může postoupit do závodu... když někdo jiný odstoupí :-)

kvalifikace by byla velmi striktní co se času týče, aby se stihla odjet třeba během hodiny

no a vlastní závod už je rutina :-)

takhle jsem to myslel

MONAKO I, CARIBIC, RARACH, SC B2, SC B3, SMIT BISON
a potom už jenom letadla:
EXTRA 300S na 30ccm, FW 190 na 15ccm, SuperZoom na stříďák, ...... atd

Share

Palec nahoru Palec dolu

19

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

No tak teda ahoj
Je jasné, že počet přihlášených družstev bude vzrůstat. Ať již z důvodu zvědavosti (platí pro nové) nebo zjištění že TT je přece jenom lepší než klasika trojúhelník (platí pro již jezdící). Padlo zde několik návrhů, počínaje placením startovného za každou jízdu, přes stanovení maximálního počtu startujících až po kvalifikační jízdy. Některé neřeší čas, jiné začínají zavánět klubem pro vyvolené. Jistě je a bude to problém hlavně akcí, které jsou pouze jednodenní. Pokud zůstanou akce na příští rok ve stejném složení tak bych navrhoval i když by to pro náš team asi znamenalo pouze se v Bráníku dívat (nebo počkat na technickou závadu soupeřů) toto: Přednostně by soutěžili družstva podle dosažených bodů v průběhu celého roku (pokud by se přihlásili) a pokud by zůstal Bráník pouze jednodenní. V případě dvoudenní soutěže si myslím, že je lepší menší počet kol, nebo rychlejší trať. Ale v každém případě bych toto začal řešit až po letošním Bráníku (néé při něm!!) Jezdíme přece pro radost no a neříkejte že tolik adrenalinu jako v Panístávce nestojí zato?!:cool:  Milan

Chybami se člověk učí, ale nesmí je opakovat.
Optimismus je pouze nedostatek informací.

Share

Palec nahoru Palec dolu

20

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Mak napsal:
Nalim napsal:

No tak teda ahoj
Je jasné, že počet přihlášených družstev bude vzrůstat. Ať již z důvodu zvědavosti (platí pro nové) nebo zjištění že TT je přece jenom lepší než klasika trojúhelník (platí pro již jezdící). Padlo zde několik návrhů, počínaje placením startovného za každou jízdu, přes stanovení maximálního počtu startujících až po kvalifikační jízdy. Některé neřeší čas, jiné začínají zavánět klubem pro vyvolené. Jistě je a bude to problém hlavně akcí, které jsou pouze jednodenní. Pokud zůstanou akce na příští rok ve stejném složení tak bych navrhoval i když by to pro náš team asi znamenalo pouze se v Bráníku dívat (nebo počkat na technickou závadu soupeřů) toto: Přednostně by soutěžili družstva podle dosažených bodů v průběhu celého roku (pokud by se přihlásili) a pokud by zůstal Bráník pouze jednodenní. V případě dvoudenní soutěže si myslím, že je lepší menší počet kol, nebo rychlejší trať. Ale v každém případě bych toto začal řešit až po letošním Bráníku (néé při něm!!) Jezdíme přece pro radost no a neříkejte že tolik adrenalinu jako v Panístávce nestojí zato?!:cool:  Milan

Moudrá slova Milane
myslím že tohle téma má smysl řešit tak po televizní presentaci pak bude jasněji jak a co popřípadě po vyhlášeni dalšího ročníku a tím pádem předběžného odhadu kolik teamu asi pojede
Mak

footy, Challenger, Springer - Sofia, Ruský dělový člun, hrouda laminátu :-)

21

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

msob napsal:

Dovolím si maličkou reakcičku

Sice chápu vocogo, ale takhle striktně - kdo se dříve zapíše = ten jede mi nepřipadá zrovna šťastné... a proč? protože se to zvrtne k tomu, že se budu přihlašovat na všecko... a pak mi to nevyjde a nepřijedu - a najednou bude na akci pět mančaftů, i když časově to bude stavěné na deset...


Tak pardi ahoj na nějaké soutěži :-)

Přesně jsi popsal důvod proč se mi to pravidlo v práci nelíbí. Je to přesně jak říkáš..  Proto jsem taky jako řešení navrhl nikoliv toto omezení, ale udělat Bráník 2 denní...

wink

http://unios.cmkos.cz/pics/smile.gif
NeJaToD team

Share

Palec nahoru Palec dolu

22

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

msob napsal:

Ladousu - ne jedno kolo pro všechny a druhé pro finalisty - měl jsem na mysli kvalifikaci - tedy samozřejmě jen v okamžiku překročení kritického počtu teamů...

dvě-tři překážky a zpět - počítají se body a čas, pravidlo o závadě neplatí = kdo nedojede nedojede

po odjetí kvalifikace z toho vypadne pořadí, kdo je přes kritický počet má smůlu - je náhradník :-)  přitom si ale zajel a měl postup ve svých rukou... a navíc pořád ještě může postoupit do závodu... když někdo jiný odstoupí :-)

kvalifikace by byla velmi striktní co se času týče, aby se stihla odjet třeba během hodiny

no a vlastní závod už je rutina :-)

takhle jsem to myslel

taky si dovolím reagovat, při tom tvém návrhu mají výhodu ostřílení admirálové, nováčci pak nemají skoro vubec šanci se do závodu dostat.... A to už potom pro ně nebude mít po pár takovýchto soutěžích vubec smysl přijet na soutěž aby pak zjistily že nepojedou, né všichni to mají do místa konání blízko... a v důsledku by to nové tváře Tug towingu odradilo

Elektronická Sekretářka Nojby pro neznalé: JSEM MUŽ

Share

Palec nahoru Palec dolu

23

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

Ivvo - jj - taky to z minulosti vcelku dobře znám smile

Nojby:
nemyslím, že by to bylo tak kritické...
1) vztahuje se to momentálně jen na Bráník (a řešení je dvoudenní soutěž)
2) kdo je ostřílený admirál??? myslím že všichni víme, že i oťukaný keptn dokáže pěkně zazmatkovat (a to nemluvím o technice smile )
3) ona ta kvalifikace mohla naopak závod zatraktivnit a přitáhnout nové lidi... tady je kopec a kce a fůra adrenalinu... big_smile rychle za sebou a furt se něco děje
4) každý, kdo má zájem zkusit přece může přijet na nějaký méně exponovaný závod kde kvalifikace netřeba a ostruhy sbírat tam :-)  ale to souvisí s tím, kdo je vlastně ostřílený admirál smile

No jen návrh, nic víc... námět k debatám za dlouhých zimních večerů...

MONAKO I, CARIBIC, RARACH, SC B2, SC B3, SMIT BISON
a potom už jenom letadla:
EXTRA 300S na 30ccm, FW 190 na 15ccm, SuperZoom na stříďák, ...... atd

Share

Palec nahoru Palec dolu

24

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

msob napsal:

Ivvo - jj - taky to z minulosti vcelku dobře znám smile

Nojby:
nemyslím, že by to bylo tak kritické...
1) vztahuje se to momentálně jen na Bráník (a řešení je dvoudenní soutěž)
2) kdo je ostřílený admirál??? myslím že všichni víme, že i oťukaný keptn dokáže pěkně zazmatkovat (a to nemluvím o technice smile )
3) ona ta kvalifikace mohla naopak závod zatraktivnit a přitáhnout nové lidi... tady je kopec a kce a fůra adrenalinu... big_smile rychle za sebou a furt se něco děje
4) každý, kdo má zájem zkusit přece může přijet na nějaký méně exponovaný závod kde kvalifikace netřeba a ostruhy sbírat tam :-)  ale to souvisí s tím, kdo je vlastně ostřílený admirál smile

No jen návrh, nic víc... námět k debatám za dlouhých zimních večerů...

oj tak to jsem to pochopil blbě, myslel jsem obecně, ale pokud je to jen pro Bráník tak pak asi no problema

Elektronická Sekretářka Nojby pro neznalé: JSEM MUŽ

Share

Palec nahoru Palec dolu

25

Re: Regulace účasti v mnoha týmech

ono to není jen o počtu teamů- je to i o délce tratí, pokud by bylo srovnávací kolo, jak pak srovnat frekvence...to přináší jen problémy- myslím že příští rok nebude víc jak 20 teamů-to je 40 lodí- a pokud ano, řešil bych to až to přijde.Například já bych přesunul tlačáky do samostatné soutěže- hnedle bude víc času, nebo jeden kapitán=1 loď (tedy ne půjčovat)ale to je jen další nepopulární návrh-a to bych fakt nechtěl=udělat nějaké opatření unáhleně na základě jedné soutěže........- ona ta organizace není nic jednoduchého- zase-ne všem můžou případné úpravy vyhovovat- ve finále se může vyrojit víc soutěží,záleží jen na nás na které by se jelo (a podle jakých pravidel), taky o co by se jelo-tady narážím na to že sponzorů zřejmě nepřibude a tak to taky může být jen za diplom-no uvidíme.
PS:Osobně mě na TT žerou ouplně jiné věci...........

Optimismus je jen nedostatek informací...aneb zabij bobra, zachráníš strom....

Share

Palec nahoru Palec dolu